Produkty oferowane w sklepie www.babcia-ewa.pl wytwarzane są przez właściciela portalu „a-DAMI” Ewa Grażyna Zielińska, który jest jednocześnie ich producentem.
Najwyższy poziom satysfakcji Klienta to nadrzędny cel prowadzonej przez firmę działalności. Znajduje on swoje odbicie zarówno w ogromnej dbałości o wysoką jakość dostarczanych produktów, jak również w wysokiej kulturze obsługi Klientów.
Tryb postępowania reklamacyjnego.
1. Wszelkie reklamacje, w tym:
- z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży,
- z tytułu zastrzeżeń co do jakości Produktu,
- z tytułu świadczonej Usługi elektronicznej,
- innych, związanych z prowadzonym portalem www.babcia-ewa.pl
można składać:
- pisemnie – na adres: 78-449 Borne Sulinowo ul.M.Reja 5b/3
- mailowo – na adres: biuro@babcia-ewa.pl
2. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.
Uwaga – ważne:
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu rozpatrywane będą wyłącznie na podstawie protokołu reklamacyjnego sporządzonego w obecności doręczyciela, nie dotyczy to wad ukrytych towaru.
Szczegółowe informacje na temat trybu postępowania reklamacyjnego znajdziesz w naszym regulaminie